Newsletter
Podaj swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje o rozwiązaniach dla Instytucji. Więcej w Polityce Prywatności.
Regulamin

Zawsze aktualna treść Regulaminu znajduje się tutaj.

 

Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo zdrowotne naszych pracowników oraz doręczycieli podjęliśmy decyzję o nieodbieraniu poczty tradycyjnej. Ze swojej strony nie będziemy też wysyłać pism do Państwa w takiej formie.

W celu przesłania nam korespondencji prosimy o korzystanie wyłącznie z poczty elektronicznej. Zeskanowane pisma należy przesyłać do nas w postaci pliku .pdf na adres poczta@evk.pl

Jeżeli zależy Państwu na otrzymaniu potwierdzenia odebrania przez nas przesyłki, prosimy o dokonanie odpowiednich ustawień w Państwa programie pocztowym. W rezultacie otrzymacie Państwo na swojego maila informacje o dostarczeniu nam przesyłki oraz o odczytaniu jej przez nas.

Odpowiedź na Państwa korespondencję wysyłać będziemy również wyłącznie w formie elektronicznej na adres, z którego Państwo wysłaliście pismo do nas.

W sprawach ważnych, na przykład umowy, możecie Państwo posłużyć się podpisem kwalifikowanym. Z naszej strony taki dokument również zostanie opatrzony takim podpisem.

Mamy nadzieję na to, że podzielicie Państwo troskę o dobro Państwa i naszych współpracowników oraz doręczycieli i zaakceptujecie taką formę załatwiania spraw.

 
Zespół EVK

 

Właścicielem serwisu PrzyjazneIT.pl jest:

EVK Sp. z o.o.

1 Maja 9, 46-043 Biestrzynnik

NIP 754-19-65-66, Sąd Rejonowy w Opolu KRS 196030

Rachunek do płatności:

Bank PKO BP SA 14 1020 3668 0000 5102 0120 8289

e-mail: biuro@przyjazneIT.pl tel.: 77 465 21 78

 

I. O przyjazneIT.pl

  1. Serwis informacyjno-handlowy prowadzony przez EVK Sp. z o.o. zarejestrowaną w Polsce, z siedzibą w Biestrzynniku przy ul. 1 Maja 9 . Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa jest o przyjazneIT.pl, należy przez to rozumieć również EVK Sp. z o.o. 2. Prezentowane na stronach serwisu treści oraz produkty są skierowane bezpośrednio do wyszczególnionych w regulaminie rodzajów instytucji. Użytkownicy serwisu mają możliwość zakupu prezentowanego na stronach serwisu asortymentu na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, stronach przyjazneIT.pl i dokumentach wystawianych przez EVK Sp. z o.o. Ideą przyjazneIT.pl jest dostarczenie dla niżej wymienionych rodzajów instytucji informacji o możliwościach komputeryzacji, a w szczególności możliwości zakupu używanego i nowego sprzętu komputerowego oraz otrzymania darmowego oprogramowania od firmy Microsoft.
  2. Rodzaje instytucji, do których skierowany jest serwis:
  • jednostki budżetowe
  • jednostki organizacyjne zarządzające oświatą
  • biblioteki publiczne
  • instytuty badawcze i szpitale kliniczne
  • muzea
  • stowarzyszenia
  • organizacje pożytku publicznego
  • podmioty służby zdrowia
  • ochotnicze straże pożarne
  • domy kultury

 

II.  Postanowienia ogólne

  1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu EVK Sp. z o.o. zwana jest Sprzedawcą, natomiast składający zamówienie Kupującym.
  2. Złożenie zamówienia oznacza, że Kupujący zapoznał się i akceptuje dokumenty będące integralną częścią niniejszego Regulaminu: -
  3. Ceny podawane w Sklepie są cenami netto (nie zawierają podatku VAT) i brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Ceny obowiązują przy zakupie jednego produktu. Kupujący zainteresowany większą ilością tego samego produktu lub zakupem kilku różnych produktów proszony jest o nawiązanie z nami kontaktu.
  5. Koszty transportu stanowią odrębną pozycję i nie są składnikiem ceny.
  6. Każda transakcja dokumentowana jest fakturą wysyłaną pocztą elektroniczną.
  7. Nie istnieje możliwość osobistego odbioru zakupionych produktów.
  8. Zdjęcia produktów to najczęściej zdjęcia poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu oferowanego produktu.
  9. Wszystkie wystawiane w Sklepie produkty (o ile nie zaznaczono inaczej w opisie) są używane, przetestowane i w pełni sprawne technicznie. Mogą nosić drobne ślady zwykłego użytkowania w postaci przetarć, rys, wgnieceń.

 

III.   Asortyment

  1. W sklepie dostępne są produkty i rozwiązania dedykowane uprawnionym nabywcom określonym w punkcie I.1.
  2. Prezentowane urządzenia są poleasingowe, w pełni zregenerowane w ramach programu Microsoft Registered Refurbisher i objęte gwarancją Sprzedawcy.
  3. Produkty nowe zawierają stosowną informację i objęte są gwarancją producenta.
  4. Licencje Microsoft:

 

IV.  Zamówienia

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, którego nie można potwierdzić przez kontakt telefoniczny lub e-mail.

 

V.  Płatności

  1. Kupujący może dokonać płatności na jeden ze sposobów:
  • przelewem na rachunek wskazany powyżej w terminie 5. dni roboczych od złożenia zamówienia,
  • wybierając metodę „za pobraniem”, c/ za pomocą bramki Przelewy 24
  1. W przypadku płatności przelewem należy podać w tytule płatności numer zamówienia wygenerowany w systemie (jego brak utrudni nam skojarzenie płatności z zamówieniem, co tym samym może wydłużyć czas wysyłki).
  2. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w pkt. 1 lit. a/ Sprzedawca przyjmuje, że Kupujący odstąpił od transakcji.
  3. Wszelkich płatności za produkt Kupujący zobowiązany jest dokonać w polskich złotych.

 

VI.  Wysyłki

  1. Na czas realizacji składa się czas przygotowania do wysyłki + czas transportu. Czas przygotowania do wysyłki wynosi:
  • 1 - 2 dni w przypadku produktów bez wgrywania systemów
  • 1 - 3 tygodnie w przypadku realizacji zamówień specjalnych, np.: na zestawy komputerowe wymagające wgrywania oprogramowania. Czas realizacji zależny jest od aktualnej kolejki zamówień.
  1. Informacja o czasie realizacji dostępna jest u opiekunów serwisu.
  2. Czas przygotowania liczony jest od zarejestrowania wpłaty lub wybrania opcji „za pobraniem”.
  3. Pobranie możliwe jest wyłącznie dla produktów bez przypisanych licencji.
  4. Czas transportu zależny jest od przewoźnika.

 

VII.  Dostawy

  1. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wydanie rzeczy sprzedanej następuje z chwilą powierzenia jej przewoźnikowi.
  2. Kupujący zobowiązany jest przyjąć dostawę zgodnie z Instrukcją postępowania

 

VIII.  Gwarancje

  1. Na Sprzedawcy ciąży obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
  2. Każdy oferowany produkt objęty jest gwarancją.
  3. Okres gwarancji podany jest w opisie produktu.
  4. Warunki gwarancji dostępne są tutaj: Warunki gwarancji
  5. Procedury rozpatrywania i załatwiania reklamacji związanych z naprawą produktu opisane są w Regulaminie Centrum Serwisowego i znajdują się tutaj: Regulamin Centrum Serwisowego

 

IX.  Odstąpienie od umowy

  1. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentowi. Więcej informacji znajduje się w dokumencie Informacja o prawie konsumenta do odstąpienia od umowy.
  2. Podmiotom nie będącym konsumentem, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl